Human aspect of innovation in global technological trends
Tomas Qvist, Ericsson Kongres Biznes To Rozmowy 2012, NETIA
Lars Magnus Ericsson, zakładając swoją firmę w 1976 roku w Sztokholmie, szybko dostrzegł, że warsztat naprawiający telegrafy nie jest innowacyjnym pomysłem na biznes. Przyszłość należała do telefonów. Dzięki odważnej decyzji stworzył fundamenty globalnej firmy, a jego wiara w nieustanne udoskonalanie przyświeca inżynierom do dziś. Innowacyjne produkty, wyjątkowa jakość i wytrwałość to kapitał niezbędny by osiągnąć sukces w biznesie. Mylenie innowacyjności z pomysłowością to jedno z zagrożeń, które może zwieść każdego, kto próbuje przekuć swoją ideę w rozpoznawalny produkt.
Powiązane prezentacje
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/p2012_02_v1.png)
Podobne video
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/2012_09_v1.png)
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/2012_16_v4.png)
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/2012_17_v4.png)
Znajdź video
Szukasz czegoś?
Możesz wybrać video z interesującej Cię kategorii lub skorzystać z tagów.
KOMENTARZE