Od internetu rzeczy do biohackingu: o trendach i mikrotrendach, które były, są i będą popularne
Natalia Hatalska, hatalska.com
Prognozowanie nowych trendów nigdy nie było łatwe, ale dziś - ze względu na niezwykle szybki rozwój technologii - jest szczególnie trudne. Według futurysty Raya Kurzweila w XXI wieku 100 lat odpowiada 20 000 lat postępu. Z tego powodu nasze postrzeganie czasu jest mocno zakrzywione - wydaje nam się, że rozwiązania, z których korzystamy dziś, istnieją od zawsze - podczas gdy tak naprawdę mają nie więcej niż kilka lat. Są trzy grupy trendów: teraźniejszość, bliska przyszłość (perspektywa do 2 lat) oraz daleka przyszłość (3 do 5 lat). Co czeka nas w 2014 r. oraz jak może wyglądać nasza przyszłość nieco dalej? Jak trendy te wpływają na komunikację z konsumentem?
Powiązane prezentacje
Od internetu rzeczy do biohackingu: o trendach i mikrotrendach, które były, są i będą popularneZnajdź video
Szukasz czegoś?
Możesz wybrać video z interesującej Cię kategorii lub skorzystać z tagów.
KOMENTARZE