Debata: The future of human: Brand interface
Dave Meeker, Isobar, Krzysztof Mocek, Carat, Krzysztof Andrzejczak, Hypermedia Isobar, Radosław Brzuska, Aegis Media
Od mediów społecznościowych i rozwiązań mobilnych, po zaawansowane multimedialne urządzenia cyfrowe oraz naturalne interfejsy użytkownika ? nowe technologie zmieniają to, w jaki sposób, kiedy i gdzie treść (kontent) trafia do konsumentów oraz użytkowników biznesowych. „The future of Human: Brand: Interface” to panel dotyczący przyszłości komunikacji z odbiorcą, w tym interakcji za pomocą gestów, dotyku, myśli, a nawet mrugnięcia okiem. Przedstawicieli różnych branż zapraszamy do rozmowy na temat innowacji powstających na styku biznesu, mediów i technologii oraz ich wpływu na ludzi, społeczeństwo, rynek i marki.
Powiązane prezentacje
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/2013/Prezentacje_2013_118x89/p_2013_n12a.png)
Podobne video
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/2011_01_v1.png)
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/video2013/v_2013_n016_118x89.png)
Znajdź video
Szukasz czegoś?
Możesz wybrać video z interesującej Cię kategorii lub skorzystać z tagów.
KOMENTARZE