Amy Barnes
Amy jest konsultantką biznesową z dwudziestoletnim doświadczeniem w szkoleniu klientów indywidualnych i grupowych. Jej działalność korporacyjna i menedżerska obejmowała HR, szkolenia, doskonalenie praktyki biznesowej, efektywność i rozwój organizacji. Pracowała z firmami usługowymi, z przedsiębiorstwami produkcyjnymi działającymi w branżach spożywczych, bio-farmaceutycznych, a także z organizacjami rządowymi i non-profit.
Jako viceprezes ds. efektywności organizacji, co stanowiło jej ostatnią zespołową rolę, Amy była koordynatorką oraz członkiem zarządu działu. Do jej obowiązków należało nadzorowanie istotnych zmian. Na przestrzeni lat działalności biznesowej Amy koordynowała wiele znaczących przemian strategicznych, co stanowi niezwykle bogate źródło doświadczenia w zakresie przywództwa, zarządzania ludźmi i zmian w kulturze organizacji.
Osiem lat temu Amy rozpoczęła indywidualną działalność konsultingową. Od tamtej pory pracowała z liczną grupą klientów; są wśród nich zarówno marki globalne (Motorola, O2 Telefonica, British Airways, Noble Energy), agencje rządowe (British Home Office), jak i firmy działające w Europie (Netia, AmRest, Dijo, Accounting Plaza, ITP, Amway). Z wieloma klientami pracowała przez wiele lat, i jest przez nich uznawana za zaufanego coacha i doradcę.
Amy posiada dyplom z zarządzania biznesem (MBA z wyróżnieniem), ukończyła również podyplomowe studia terapii Gestalt. Jest członkiem Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Wielkiej Brytanii, posiada również tzw. Profesjonalne Członkostwo stowarzyszenia International Organization Development Association. Szerokie doświadczenie i ciągły rozwój umożliwiają jej swobodne poruszanie się w świecie biznesu i zarządzania strategicznego, a także indywidualnych lub grupowych szkoleń rozwojowych. Styl pracy Amy jest często nazywany “wyzwaniem i empatią”.
Jej pasją jest sztuka, taniec i ruch; w sekrecie marzy o śpiewaniu z zespołem rockowym, jazzowym bądź bluesowym.