Rozmowy liderów w burzliwych czasach.
W. Orłowski, J. Santorski: Analiza zachowań internautów na podstawie narzędzia „Statystyki wyszukiwarki Google". Jak internauci wyszukują informacje o produktach i usługach? W jaki sposób można analizować te dane i jak wykorzystać je w biznesie. Czy można przewidywać sezonowość zainteresowań i jak ma się do tego przewidywalność najbliższych wyborów?
Powiązane prezentacje
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/p2011_07_v1.png)
Podobne video
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/2012_02_v6.png)
![](http://www.netia.pl/files/btr/materialy_update2013_all/118x89/2012_11_v1.png)
Znajdź video
Szukasz czegoś?
Możesz wybrać video z interesującej Cię kategorii lub skorzystać z tagów.
KOMENTARZE